Magisterský studijní program Geodézie a kartografie
|
S |
kód |
P |
C |
K |
zakončení |
název předmětu |
garant předmětu
|
1. semestr
|
společné předměty
|
1 |
101MM4G |
2 |
2 |
4 |
z, zk |
Matematika 4 |
doc. Bobok
|
1 |
155TGD3 |
2 |
2 |
5 |
z, zk |
Teoretická geodézie 3 |
Ing. Holešovský
|
1 |
155KAT3 |
2 |
2 |
5 |
z, zk |
Kartografie 3 |
prof. Cajthaml
|
1 |
155DPRZ |
2 |
2 |
5 |
z, zk |
Dálkový průzkum Země |
prof. Halounová
|
1 |
155GPL2 |
0 |
2 |
2 |
kz |
Geometrické plány 2 |
Ing. Tauchman
|
specializace Inženýrská geodézie
|
1 |
124UPST |
2 |
0 |
2 |
zk |
Úvod do pozemního stavitelství |
Ing. Fiala, Ph.D.
|
1 |
154ACIG |
0 |
2 |
2 |
z |
Základy AutoCADu pro IG |
doc. Urban
|
1 |
154ING2 |
2 |
2 |
5 |
z, zk |
Inženýrská geodézie 2 |
prof. Štroner
|
specializace Geomatika
|
1 |
155UZPR |
2 |
2 |
5 |
z, zk |
Úvod do zpracování prostorových dat |
Ing. Landa, Ph.D.
|
1* |
155YGEI |
2 |
2 |
4 |
z, zk |
Geoinformatika |
doc. Bayer
|
1* |
128TG |
2 |
2 |
4 |
z, zk |
Teorie grafů |
doc. Demel
|
1* |
155YCN1 |
2 |
2 |
4 |
z, zk |
Oceňování nemovitostí |
Ing. Housarová, Ph.D.
|
* studenti si volí 1 z takto označených předmětů
|
2. semestr
|
společné předměty
|
2 |
155FTG2 |
2 |
2 |
5 |
z, zk |
Fotogrammetrie 2 |
prof. Pavelka
|
2 |
155TG4 |
2 |
2 |
5 |
z, zk |
Teoretická geodézie 4 |
doc. Kostelecký
|
2 |
155VTTG |
0 |
2 |
1 |
kz |
Výuka v terénu TG (1 týden) |
Ing. Vyskočil, Ph.D.
|
2 |
155PKAR |
0 |
3 |
5 |
kz |
Projekt - kartografie |
prof. Cajthaml
|
specializace Inženýrská geodézie
|
2 |
136UDST |
2 |
0 |
2 |
zk |
Úvod do dopravního stavitelství |
doc. Vébr
|
2 |
154ING3 |
2 |
2 |
5 |
z, zk |
Inženýrská geodézie 3 |
prof. Štroner
|
2 |
154SPG |
2 |
2 |
5 |
z, zk |
Stavebně průmyslová geodézie |
Ing. Jiřikovský, Ph.D.
|
2 |
154VYIG |
0 |
4 |
2 |
kz |
Výuka v terénu IG (2 týdny) |
prof. Štroner
|
specializace Geomatika
|
2* |
101STAG |
2 |
2 |
5 |
z, zk |
Statistika |
Dr. Nosková
|
2* |
155FGIS |
2 |
2 |
5 |
z, zk |
Free Software GIS |
Ing. Landa, Ph.D.
|
2* |
155IN4G |
2 |
2 |
5 |
z, zk |
Informatika 4 |
Ing. Pytel, Ph.D.
|
2* |
128YNAA |
2 |
2 |
4 |
z, zk |
Navrhování a analýza algoritmů |
doc. Demel
|
2* |
155ADKI |
2 |
2 |
5 |
z, zk |
Algoritmy digitální kartografie a GIS |
doc. Bayer
|
2* |
155YZPZ |
2 |
2 |
5 |
z, zk |
Zpracování dat DPZ |
prof. Halounová
|
2* |
155YWEK |
2 |
2 |
5 |
z, zk |
Webová kartografie |
prof. Cajthaml
|
* studenti si volí 3 z takto označených předmětů
|
3. semestr
|
společné předměty
|
3 |
155VFG |
0 |
3 |
5 |
kz |
Projekt - fotogrammetrie |
prof. Pavelka
|
3 |
155MSPD |
2 |
2 |
5 |
z, zk |
Moderní metody sběru prostorových dat |
prof. Pavelka
|
3 |
155PKAZ |
2 |
0 |
2 |
zk |
Právo v KN a zeměměřictví |
JUDr. Bláhová
|
specializace Inženýrská geodézie
|
3 |
154EZKA |
2 |
1 |
3 |
z, zk |
Ekonomika v zeměměřictví a katastru |
doc. Urban
|
3 |
154ING4 |
2 |
2 |
5 |
z, zk |
Inženýrská geodézie 4 |
doc. Urban
|
3 |
154KOME |
0 |
2 |
2 |
kz |
Kontrolní měření |
Ing. Jiřikovský, Ph.D.
|
3 |
154BIMG |
1 |
1 |
2 |
z, zk |
BIM v geodézii |
Ing. Braun, Ph.D.
|
3 |
154LSK |
1 |
1 |
2 |
kz |
Laserové skenování |
Ing. Křemen, Ph.D.
|
3 |
154MC3D |
0 |
2 |
2 |
z |
Microstation 3D |
prof. Štroner
|
3 |
154MEGE |
1 |
1 |
2 |
kz |
Metrologie v geodézii |
Ing. Línková, Ph.D.
|
specializace Geomatika
|
3* |
101PJS |
0 |
3 |
5 |
kz |
Projekt - statistika |
Dr. Nosková
|
3* |
155YSKN |
1 |
2 |
5 |
kz |
Informační systém Katastru nemovitostí |
Ing. Souček, Ph.D.
|
3* |
143YKIG |
0 |
3 |
4 |
kz |
GIS v krajinném inženýrství |
doc. Krása
|
3* |
155YFD |
0 |
3 |
4 |
kz |
Fotogrammetrická dokumentace historických objektů |
Ing. Hodač, Ph.D.
|
3* |
155YOPR |
2 |
2 |
5 |
z, zk |
Objektové programování |
Ing. Pytel, Ph.D.
|
3* |
155YDPD |
2 |
2 |
5 |
z, zk |
Vizualizace a distribuce prostorových dat |
prof. Cajthaml
|
3* |
155YUSU |
2 |
2 |
5 |
z, zk |
Úvod do strojového učení v DPZ |
Ing. Landa, Ph.D.
|
3* |
155YV3D |
2 |
2 |
5 |
z, zk |
Vizualizace 3D modelů pomocí moderních technologií |
prof. Pavelka
|
* studenti si volí 4 z takto označených předmětů
|
4. semestr
|
4 |
xxxDPM |
0 |
24 |
30 |
z |
Diplomová práce |
|