Ing. František Mužík: Porovnání verzí

Z GeoWikiCZ
(založení stránky)
 
mBez shrnutí editace
 
Řádek 24: Řádek 24:
** práce na projektu NAKI [https://geomatics.fsv.cvut.cz/grants_and_projects/hranice-jako-kulturnehistoricky-fenomen/ Hranice jako kulturněhistorický fenomén]
** práce na projektu NAKI [https://geomatics.fsv.cvut.cz/grants_and_projects/hranice-jako-kulturnehistoricky-fenomen/ Hranice jako kulturněhistorický fenomén]


* rozšířená realita (AR) a její využití pro vizualizaci geoprostorových dat
* Rozšířená realita (AR) a její využití pro vizualizaci geoprostorových dat
** práce na projektu NAKI [https://geomatics.fsv.cvut.cz/grants_and_projects/dve-stoleti-zeleznice-v-ceskych-zemich/ Dvě století železnice v českých zemích]
** práce na projektu NAKI [https://geomatics.fsv.cvut.cz/grants_and_projects/dve-stoleti-zeleznice-v-ceskych-zemich/ Dvě století železnice v českých zemích]
** práce na projektu NAKI [https://geomatics.fsv.cvut.cz/grants_and_projects/vltava-ii-promeny-historicke-krajiny/ Vltava II – proměny historické krajiny, řeka jako spojnice i bariéra]
** práce na projektu NAKI [https://geomatics.fsv.cvut.cz/grants_and_projects/vltava-ii-promeny-historicke-krajiny/ Vltava II – proměny historické krajiny, řeka jako spojnice i bariéra]


* využití herních enginů pro práci s geoprostorovými daty
* Využití herních enginů pro práci s geoprostorovými daty


* prezentace zaniklé krajiny s pomocí gamifikace, her, herních enginů
* Prezentace zaniklé krajiny s pomocí gamifikace, her, herních enginů


* historický vývoj krajiny
* Historický vývoj krajiny
** spolupráce s městysem Chudenice
** spolupráce s městysem Chudenice


Obecně se zajímám o využití moderních technologií pro zobrazení historické krajiny či zaniklých obcí. Zajímají mě možnosti využití videoher jako nástroje pro prezentaci historických souvislostí širší veřejnosti. Zároveň si myslím, že některé videohry mohou být výborným příkladem pro výuku zeměpisu/geografie (např. Minecraft, budovatelské strategie). Líbí se mi uživatelské projekty, které pomocí modifikací zobrazují skutečnou krajinu nebo města ve hrách. Dále mě baví zkoumat současnou vesnickou krajinu na základě historických map a sledovat vývoj české krajiny v různých historických etapách.
Obecně se zajímám o využití moderních technologií pro zobrazení historické krajiny či zaniklých obcí. Zajímají mě možnosti využití videoher jako nástroje pro prezentaci historických souvislostí širší veřejnosti. Zároveň si myslím, že některé videohry mohou být výborným příkladem pro výuku zeměpisu/geografie (např. Minecraft, budovatelské strategie). Líbí se mi uživatelské projekty, které pomocí modifikací zobrazují skutečnou krajinu nebo města ve hrách. Dále mě baví zkoumat současnou vesnickou krajinu na základě historických map a sledovat vývoj české krajiny v různých historických etapách.

Aktuální verze z 16. 10. 2023, 13:28

Základní info

Thákurova 7, 166 29 Praha 6
Fakulta stavební, ČVUT v Praze, místnost B868
e-mail: frantisek.muzik@fsv.cvut.cz

2022 – současnost doktorské studium na katedře geomatiky FSv ČVUT v Praze

Téma disertační práce: Využití rozšířené reality v kartografii

2022 Ing. (ČVUT v Praze, Fakulta stavební, Katedra geomatiky)

Diplomová práce: VYUŽITÍ ROZŠÍŘENÉ REALITY PRO VIZUALIZACI ZANIKLÉ OBCE ZHŮŘÍ

2020 Bc. (ČVUT v Praze, Fakulta stavební, Katedra geomatiky)

Bakalářská práce: VÝVOJ ŘEKY OSTRUŽNÉ NA STARÝCH MAPÁCH

webová mapová aplikace Řeka Ostružná na starých mapách

"Odborné" zájmy

  • Využití herních enginů pro práci s geoprostorovými daty
  • Prezentace zaniklé krajiny s pomocí gamifikace, her, herních enginů
  • Historický vývoj krajiny
    • spolupráce s městysem Chudenice

Obecně se zajímám o využití moderních technologií pro zobrazení historické krajiny či zaniklých obcí. Zajímají mě možnosti využití videoher jako nástroje pro prezentaci historických souvislostí širší veřejnosti. Zároveň si myslím, že některé videohry mohou být výborným příkladem pro výuku zeměpisu/geografie (např. Minecraft, budovatelské strategie). Líbí se mi uživatelské projekty, které pomocí modifikací zobrazují skutečnou krajinu nebo města ve hrách. Dále mě baví zkoumat současnou vesnickou krajinu na základě historických map a sledovat vývoj české krajiny v různých historických etapách.