Pedagogická rada - 2007-09-26: Porovnání verzí
Řádek 26: | Řádek 26: | ||
=== Návrhy na dotace předmětů vyjádřené zdvojenými kredity === | === Návrhy na dotace předmětů vyjádřené zdvojenými kredity === | ||
{|class="border" | {|class="border" | ||
Řádek 65: | Řádek 64: | ||
| 154GP10 || 2+2,4 || 2 || | | 154GP10 || 2+2,4 || 2 || | ||
|- | |- | ||
| | |} | ||
{|class="border" | |||
! katedra || G || H || celkem | |||
|- | |- | ||
| K102|| 3 || 2 || 5 | |||
|- | |- | ||
| K151|| 9 || 6 || 15 | |||
|- | |- | ||
| K152|| 5 || 3 || 8 | |||
|- | |- | ||
| | | K154|| 0 || 0 || 0 | ||
|- | |- | ||
| K154|| 8 || 2 || 10 | |||
|- | |- | ||
|} | |} |
Verze z 28. 9. 2007, 16:22
- Přítomni
- doc. Krpata, doc. Huml, doc. Pospíšil, prof. Kostlecký, prof. Mervart, prof. Čepek, doc. Kočandrlová, prof. Mikš, doc. Halounová
- Omluveni
- doc. Blažek (zastupoval dr. Skořepa), doc. Procházka (zastupoval dr. Štroner)
- do 5. semestru G bude zařazen předmět Geologie a geomorfologie (2+1); dr. Schroefel předloží k diskusi osnovu předmětu.
- pedagogická rada rozhodla hlasováním (10 pro, 1 proti), že studijní program Geodézie a kartografie bude usilovat o změnu zeměměřického zákona tak, aby bakaláři našeho studijního programu nebyly diskriminováni a nebyla jim upírána možnost ucházet se o úřední oprávnění pro kontrolu měřických prací v katastru nemovitostí.
- byly dohodnuty kvóty pro vypisování počtu bakalářských prací na oboru G
K151 25% + 10% přesah K152 15% + 10% přesah K153 35% + 10% přesah K154 25% + 10% přesah
- kde přesah 10% se počítá z katedrové kvóty.
- vedoucí kateder předloží své požadavky na tzv. zdvojené kredity
- schválen nový volitelný magisterský předmět Microstation ve 3D (0+2. vyučující dr. Štroner)
Návrhy na dotace předmětů vyjádřené zdvojenými kredity
předmět | PCK | G | H |
---|---|---|---|
102FY1 | 2+1,4 | 1 | 1 |
102FY2 | 2+1,3 | 1 | 1 |
102FY3 | 2+1,4 | 1 | |
102YLMF | 2+1,3 | ||
151GD1 | 3+3,6 | 3 | |
151GD2 | 2+3,6 | 3 | |
151GD3 | 3+3,6 | 3 | |
151TGE1 | 3+3,6 | 3 | |
151TGE2 | 2+3,6 | 3 | |
152APOT | 2+1,4 | 1 | 1 |
152EMEG | 3+2,6 | 2 | 2 |
152KGD | 2+2,4 | 2 | |
154ING | 2+2,6 | 2 | |
inž. geod. 7. sem. | 2+2, 5 | 2 | |
154ING2 | 2+2,5 | 2 | |
154ING3 | 2+2,5 | 2 | |
154GP10 | 2+2,4 | 2 |
katedra | G | H | celkem |
---|---|---|---|
K102 | 3 | 2 | 5 |
K151 | 9 | 6 | 15 |
K152 | 5 | 3 | 8 |
K154 | 0 | 0 | 0 |
K154 | 8 | 2 | 10 |
Poznámky:
- pokud se některý předmět učí na obou oborech, měla by být dotace stejná? otázka do diskuse, důvody jsou pro i proti
- v tabulce jsou uvedeny dotace, které znamenají zdvojnásobení pedagogů na cvičeních
- dotace předmetů K102 se podle uvedeného návrhu zdvojnásobila (doposud byla 1.5)
- předmět 102YLF je uveden pouze pro úplnost (volitelné a modulové předměty se nemohou ucházet o dotaci)
- u předmětu technicka geodézie jsou navrženy 3 zdvojené kredity (navrh katedry byl 2), tak aby to bylo v souladu s počtem hodin cvičení
- do tabulky doplněna inžnýrská geodézie 1 v 7. semestru bakalářů geoinformatiky, která se zatím nevyučuje (až za dva roky). Otázka: bude identická s předmětem 154ING?
- volné dotace na geoinformatice lze přidělit pracem, ale např. i projektům (které na G nemáme). Je otázka, co je vhodnější (projektu budou takto dotovat architekti). Krom toho si myslím by mělo smysl na geoinformatice dotovat i úvodní informaticke předměty (výhledově by se měly přejmenovat na informatika 1-3, v původním rozdělění Františka Krpaty inforamtika zdvojené kredity měla, s tím, že je třeba se věnovat individuálně studentům)