Pedagogická rada - 2007-03-12: Porovnání verzí
mBez shrnutí editace |
zápis |
||
Řádek 1: | Řádek 1: | ||
== Zápisy DP a BC do KOSu a na studijním oddělení == | |||
Momentálně se administrativa dubluje, nutno vyřešit (jednáním pověřen A. Čepek) | |||
== Státní závěrečné zkoušky Bc. == | == Státní závěrečné zkoušky Bc. == | ||
SZZ u bakalářů zajišťují katedry, včetně sestavení komisí. | SZZ u bakalářů zajišťují katedry, včetně sestavení komisí. | ||
Bez připomínek. Je ovšem nutno vyřešit složení BSSZ (pouze internisté nebo povinně i externisté?); musí rozhodnout vedení fakulty. | |||
== Návrh na rozšíření předmětu == | == Návrh na rozšíření předmětu == | ||
Modulový předmět Fotogrammetrie 3. Změna současně platného rozsahu 0+2 na původní stav (předloňský) 0+3 (J. Hodač). | Modulový předmět Fotogrammetrie 3. Změna současně platného rozsahu 0+2 na původní stav (předloňský) 0+3 (J. Hodač). | ||
Převažující názor: za dané situace nelze měnit ''pravidla hry'' pro jednotlivé předměty. | |||
== Posílení teoretického zaměření bakalářského studia == | |||
* v zásadě obecná shoda v této otázce | |||
* první ročník bude sjednocen pro G a H s výjimkou technické geodézie (schváleno jednomyslně) | |||
* přesun výuky teoretické geodézie do druhého ročníku | |||
** na oboru H není problém, takto byl studijní plán koncipován | |||
** na oboru G nutno dořešit (ve druhém ročníku není prostor pro souběžnou) výuku technické a teoretické geodezie, nutno vyřešit ... patrně nejprve na úrvni vedení oborových kateder a až následně v pedagogické radě) |
Verze z 13. 3. 2007, 10:15
Zápisy DP a BC do KOSu a na studijním oddělení
Momentálně se administrativa dubluje, nutno vyřešit (jednáním pověřen A. Čepek)
Státní závěrečné zkoušky Bc.
SZZ u bakalářů zajišťují katedry, včetně sestavení komisí.
Bez připomínek. Je ovšem nutno vyřešit složení BSSZ (pouze internisté nebo povinně i externisté?); musí rozhodnout vedení fakulty.
Návrh na rozšíření předmětu
Modulový předmět Fotogrammetrie 3. Změna současně platného rozsahu 0+2 na původní stav (předloňský) 0+3 (J. Hodač).
Převažující názor: za dané situace nelze měnit pravidla hry pro jednotlivé předměty.
Posílení teoretického zaměření bakalářského studia
- v zásadě obecná shoda v této otázce
- první ročník bude sjednocen pro G a H s výjimkou technické geodézie (schváleno jednomyslně)
- přesun výuky teoretické geodézie do druhého ročníku
- na oboru H není problém, takto byl studijní plán koncipován
- na oboru G nutno dořešit (ve druhém ročníku není prostor pro souběžnou) výuku technické a teoretické geodezie, nutno vyřešit ... patrně nejprve na úrvni vedení oborových kateder a až následně v pedagogické radě)