153PIN2 / 2014: Porovnání verzí
mBez shrnutí editace |
|||
Řádek 53: | Řádek 53: | ||
== Hodnocení == | == Hodnocení == | ||
''Poznámka:'' Jednotlivé položky jsou hodnoceny body od 5 (výborně) až 0 (nedostatečně). | |||
{|class="border" border=1 | |||
|- | |||
| | |||
| Váha | |||
| style="text-align: center" width=40px | '''A''' | |||
| style="text-align: center" width=40px | '''B''' | |||
| style="text-align: center" width=40px | '''C''' | |||
|- | |||
| Prezentace projektu (vystoupení) | |||
| style="text-align: center" | 2 | |||
| style="text-align: center" | 3 | |||
| style="text-align: center" | 0 | |||
| style="text-align: center" | 1 | |||
|- | |||
| Prezentace (PDF) | |||
| style="text-align: center" | 2 | |||
| style="text-align: center" | 4 | |||
| style="text-align: center" | 0 | |||
| style="text-align: center" | 3 | |||
|- | |||
| Dokumentace | |||
| style="text-align: center" | 4 | |||
| style="text-align: center" | 5 | |||
| style="text-align: center" | 0 | |||
| style="text-align: center" | 2 | |||
|- | |||
| Technické řešení | |||
| style="text-align: center" | 5 | |||
| style="text-align: center" | 4 | |||
| style="text-align: center" | 0 | |||
| style="text-align: center" | 3 | |||
|- | |||
| Hodnocení studentů | |||
| style="text-align: center" | 2 | |||
| style="text-align: center" | * | |||
| style="text-align: center" | * | |||
| style="text-align: center" | * | |||
|- | |||
| Celkové hodnocení | |||
| style="text-align: center" | 15 | |||
| style="text-align: center" | 4,27 | |||
| style="text-align: center" | 0,00 | |||
| style="text-align: center" | 2,47 | |||
|- | |||
| | |||
| style="text-align: center" | | |||
| style="text-align: center" | '''A''' | |||
| style="text-align: center" | '''F''' | |||
| style="text-align: center" | '''C''' | |||
|- | |||
|} | |||
''Poznámka:'' Hodnocení studentů (*) není vzhledem k počtu skupin uvedeno (tak aby zůstalo anonymní). | |||
'''A:''' |
Verze z 3. 6. 2014, 17:56
← Stránka předmětu • 2013 • 2012 • 2011 • 2010 • 2009
Rozdělení do skupin & zadání projektu
A
- Fiedlerová Tereza
- Vyskočilová Barbora
- Špička Jan
- Webová aplikace pro vektorizaci
Cílem projektu je vytvoření jednoduché webové aplikace pro vektorizaci. Jako podkladová data pro vektorizaci budou sloužit WMS vrstvy. Uživatel si bude moci vybrat z předpřipravených WMS vrstev (OSM, data ČÚZK, ..) nebo zadat vlastní. K dispozici uživateli budou editační nástroje pro vytvoření bodových, liniových či plošných prvků. Přitom bude mít uživatel také možnost vybrat kategorii vektorizovaného objektu (řeky, silnice, zástavba, lesy, body, ...), aby ve výsledku bylo možné rozlišit objekty ve vektorové kresbě. Konečně bude také možné vektorovou kresbu exportovat a stáhnout na disk.
Aplikace bude postavena na technologii OpenLayers (javascript a html). Naší motivací je především naučit se tvorbu webové mapové aplikace, ale také vytvořit jednoduchý nástroj pro vektorizaci, který mohou využít běžní uživatelé bez nutnosti se někde registrovat (viz MyMaps od Google) či něco instalovat.
B
- Martin Tomášů
- Webová aplikace maximálních srážek na území České republiky
V mé bakalářské práci jsem vytvořil rastrová data denních maximálních srážek na území České republiky s periodicitou 1, 2, 5, 10, 20, 50 a 100 let pomocí vícerozměrné regresní analýzy. Dále jsem vytvářel Python skript a modul pro ArcGIS 10.1, který hodnoty z těchto rastrů upravil z denních hodnot na libovolné hodnoty od 10 minut. Cílem pro předmět PIN2 je publikovat tyto výsledky na server a vytvořit z desktopového modulu pro ArcGIS 10.1 webovou aplikaci na redukci těchto denních maximálních úhrnů. Tato aplikace bude dále využívána Ing. Petrem Kavkou PhD. ve výuce na Katedře hydromeliorací a krajinného inženýrství (K143).
- Projekt neodevzdán
C
- Michala Čapková
- Výukový program Zeměpis České republiky
Cílem projektu je tvorba aplikace pro výuku zeměpisu České republiky na Základní škole 1. máje 1 v Karlových Varech. Aplikace bude vytvořena v programovacím jazyku C++ na základě knihovny QT. Výsledná aplikace by měla nabízet více výukových režimů a měla by umožňovat výběr z více zeměpisných kategorií. Aplikace musí být především přehledná a snadno ovladatelná, aby ji mohly samostatně používat i děti v průběhu hodiny.
Hodnocení
Poznámka: Jednotlivé položky jsou hodnoceny body od 5 (výborně) až 0 (nedostatečně).
Váha | A | B | C | |
Prezentace projektu (vystoupení) | 2 | 3 | 0 | 1 |
Prezentace (PDF) | 2 | 4 | 0 | 3 |
Dokumentace | 4 | 5 | 0 | 2 |
Technické řešení | 5 | 4 | 0 | 3 |
Hodnocení studentů | 2 | * | * | * |
Celkové hodnocení | 15 | 4,27 | 0,00 | 2,47 |
A | F | C |
Poznámka: Hodnocení studentů (*) není vzhledem k počtu skupin uvedeno (tak aby zůstalo anonymní).
A: