Pedagogická rada - 2007-09-26: Porovnání verzí

Z GeoWikiCZ
Řádek 27: Řádek 27:
=== Návrhy na dotace předmětů vyjádřené zdvojenými kredity ===
=== Návrhy na dotace předmětů vyjádřené zdvojenými kredity ===


{|class="border"
::{|class="border"
! předmět || PCK    || G      || H
! předmět || PCK    || G      || H
|-
|-
Řádek 66: Řádek 66:
|}
|}


{|class="border"
::{|class="border"
! katedra || G || H || celkem
! katedra || G || H || celkem
|-
|-

Verze z 28. 9. 2007, 17:53

Přítomni
doc. Krpata, doc. Huml, doc. Pospíšil, prof. Kostlecký, prof. Mervart, prof. Čepek, doc. Kočandrlová, prof. Mikš, doc. Halounová
Omluveni
doc. Blažek (zastupoval dr. Skořepa), doc. Procházka (zastupoval dr. Štroner)
  • do 5. semestru G bude zařazen předmět Geologie a geomorfologie (2+1); dr. Schroefel předloží k diskusi osnovu předmětu.
  • pedagogická rada rozhodla hlasováním (10 pro, 1 proti), že studijní program Geodézie a kartografie bude usilovat o změnu zeměměřického zákona tak, aby bakaláři našeho studijního programu nebyly diskriminováni a nebyla jim upírána možnost ucházet se o úřední oprávnění pro kontrolu měřických prací v katastru nemovitostí.
  • byly dohodnuty kvóty pro vypisování počtu bakalářských prací na oboru G
K151 25% + 10% přesah
K152 15% + 10% přesah
K153 35% + 10% přesah
K154 25% + 10% přesah
kde přesah 10% se počítá z katedrové kvóty.
  • vedoucí kateder předloží své požadavky na tzv. zdvojené kredity
  • schválen nový volitelný magisterský předmět Microstation ve 3D (0+2. vyučující dr. Štroner)

Návrhy na dotace předmětů vyjádřené zdvojenými kredity

předmět PCK G H
102FY1 2+1,4 1 1
102FY2 2+1,3 1 1
102FY3 2+1,4 1  
102YLMF 2+1,3    
151GD1 3+3,6 3  
151GD2 2+3,6 3  
151GD3 3+3,6 3  
151TGE1 3+3,6   3
151TGE2 2+3,6   3
152APOT 2+1,4 1 1
152EMEG 3+2,6 2 2
152KGD 2+2,4 2  
154ING 2+2,6 2  
inž. geod. 7. sem. 2+2, 5   2
154ING2 2+2,5 2  
154ING3 2+2,5 2  
154GP10 2+2,4 2  
katedra G H celkem
K102 3 2 5
K151 9 6 15
K152 5 3 8
K154 0 0 0
K154 8 2 10

Poznámky:

  • pokud se některý předmět učí na obou oborech, měla by být dotace stejná? otázka do diskuse, důvody jsou pro i proti
  • v tabulce jsou uvedeny dotace, které znamenají zdvojnásobení pedagogů na cvičeních
  • dotace předmetů K102 se podle uvedeného návrhu zdvojnásobila (doposud byla 1.5)
  • předmět 102YLF je uveden pouze pro úplnost (volitelné a modulové předměty se nemohou ucházet o dotaci)
  • u předmětu technicka geodézie jsou navrženy 3 zdvojené kredity (navrh katedry byl 2), tak aby to bylo v souladu s počtem hodin cvičení
  • do tabulky doplněna inžnýrská geodézie 1 v 7. semestru bakalářů geoinformatiky, která se zatím nevyučuje (až za dva roky). Otázka: bude identická s předmětem 154ING?
  • volné dotace na geoinformatice lze přidělit pracem, ale např. i projektům (které na G nemáme). Je otázka, co je vhodnější (projektu budou takto dotovat architekti). Krom toho si myslím by mělo smysl na geoinformatice dotovat i úvodní informaticke předměty (výhledově by se měly přejmenovat na informatika 1-3, v původním rozdělění Františka Krpaty inforamtika zdvojené kredity měla, s tím, že je třeba se věnovat individuálně studentům)