Pedagogická rada - 2007-09-26: Porovnání verzí

Z GeoWikiCZ
Řádek 29: Řádek 29:


{|class="border"
{|class="border"
! předmět || PCK || G || H
! předmět || PCK   || G     || H
|-
|-
| 102FY1  || 2+1,4 || 1 || 1
| 102FY1  || 2+1,4 || 1     || 1
|-
|-
| 102FY2  || 2+1,3 || 1 || 1
| 102FY2  || 2+1,3 || 1     || 1
|-
|-
| 102FY3  || 2+1,4 || 1 ||  
| 102FY3  || 2+1,4 || 1     ||  
|-
|-
| 102YLMF || 2+1,3 ||   ||  
| 102YLMF || 2+1,3 ||   ||  
|-
|-
| 152APOT || 2+1,4 || 1 || 1
| 151GD1  || 3+3,|| 3      ||  
|-
|-
| 152EMEG || 3+2,6 || 2 || 2
| 151GD2  || 2+3,6 || 3      ||  
|-
|-
| 152KGD || 2+2,4 || 2 ||  
| 151GD3 || 3+3,|| 3      ||  
|-
|-
| 154ING  || 2+2,6 || 2 ||  
| 151TGE1 || 3+3,6 ||   || 3
|-
|-
| 154ING2 || 2+2,5 || 2 ||  
| 151TGE2 || 2+3,||   || 3
|-
|-
| 154ING3 || 2+2,5 || 2 ||  
| 152APOT || 2+1,|| 1      || 1
|-
|-
| 154GP10 || 2+2,4 || 2 ||  
| 152EMEG || 3+2,6  || 2      || 2
|-
| 152KGD  || 2+2,4  || 2      ||  
|-
| 154ING  || 2+2,6  || 2      ||  
|-
| 154ING2 || 2+2,5  || 2      ||  
|-
| 154ING3 || 2+2,5  || 2      ||  
|-
| 154GP10 || 2+2,4 || 2     ||  
|-
|-
|}
|}
Řádek 60: Řádek 70:
* dotace předmetů K102 se podle uvedeného návrhu zdvojnásobila (doposud byla 1.5)
* dotace předmetů K102 se podle uvedeného návrhu zdvojnásobila (doposud byla 1.5)
* předmět 102YLF je uveden pouze pro úplnost (volitelné a modulové předměty se nemohou ucházet o dotaci)
* předmět 102YLF je uveden pouze pro úplnost (volitelné a modulové předměty se nemohou ucházet o dotaci)
* u předmětu ''technicka geodézie'' jsou navrženy 3 zdvojené kredity (navrh katedry byl 2), tak aby to bylo v souladu s počtem hodin cvičení

Verze z 28. 9. 2007, 08:55

Přítomni
doc. Krpata, doc. Huml, doc. Pospíšil, prof. Kostlecký, prof. Mervart, prof. Čepek, doc. Kočandrlová, prof. Mikš, doc. Halounová
Omluveni
doc. Blažek (zastupoval dr. Skořepa), doc. Procházka (zastupoval dr. Štroner)
  • do 5. semestru G bude zařazen předmět Geologie a geomorfologie (2+1); dr. Schroefel předloží k diskusi osnovu předmětu.
  • pedagogická rada rozhodla hlasováním (10 pro, 1 proti), že studijní program Geodézie a kartografie bude usilovat o změnu zeměměřického zákona tak, aby bakaláři našeho studijního programu nebyly diskriminováni a nebyla jim upírána možnost ucházet se o úřední oprávnění pro kontrolu měřických prací v katastru nemovitostí.
  • byly dohodnuty kvóty pro vypisování počtu bakalářských prací na oboru G
K151 25% + 10% přesah
K152 15% + 10% přesah
K153 35% + 10% přesah
K154 25% + 10% přesah
kde přesah 10% se počítá z katedrové kvóty.
  • vedoucí kateder předloží své požadavky na tzv. zdvojené kredity
  • schválen nový volitelný magisterský předmět Microstation ve 3D (0+2. vyučující dr. Štroner)

Návrhy na dotace předmětů vyjádřené zdvojenými kredity

předmět PCK G H
102FY1 2+1,4 1 1
102FY2 2+1,3 1 1
102FY3 2+1,4 1  
102YLMF 2+1,3    
151GD1 3+3,6 3  
151GD2 2+3,6 3  
151GD3 3+3,6 3  
151TGE1 3+3,6   3
151TGE2 2+3,6   3
152APOT 2+1,4 1 1
152EMEG 3+2,6 2 2
152KGD 2+2,4 2  
154ING 2+2,6 2  
154ING2 2+2,5 2  
154ING3 2+2,5 2  
154GP10 2+2,4 2  

Poznámky:

  • v tabulce jsou uvedeny dotace, které znamenají zdvojnásobení pedagogů na cvičeních
  • dotace předmetů K102 se podle uvedeného návrhu zdvojnásobila (doposud byla 1.5)
  • předmět 102YLF je uveden pouze pro úplnost (volitelné a modulové předměty se nemohou ucházet o dotaci)
  • u předmětu technicka geodézie jsou navrženy 3 zdvojené kredity (navrh katedry byl 2), tak aby to bylo v souladu s počtem hodin cvičení