Pedagogická rada - 2007-09-26: Porovnání verzí
Řádek 29: | Řádek 29: | ||
{|class="border" | {|class="border" | ||
! předmět || PCK || G || H | ! předmět || PCK || G || H | ||
|- | |- | ||
| 102FY1 || 2+1,4 || 1 || 1 | | 102FY1 || 2+1,4 || 1 || 1 | ||
|- | |- | ||
| 102FY2 || 2+1,3 || 1 || 1 | | 102FY2 || 2+1,3 || 1 || 1 | ||
|- | |- | ||
| 102FY3 || 2+1,4 || 1 || | | 102FY3 || 2+1,4 || 1 || | ||
|- | |- | ||
| 102YLMF || 2+1,3 || || | | 102YLMF || 2+1,3 || || | ||
|- | |- | ||
| | | 151GD1 || 3+3,6 || 3 || | ||
|- | |- | ||
| | | 151GD2 || 2+3,6 || 3 || | ||
|- | |- | ||
| | | 151GD3 || 3+3,6 || 3 || | ||
|- | |- | ||
| | | 151TGE1 || 3+3,6 || || 3 | ||
|- | |- | ||
| | | 151TGE2 || 2+3,6 || || 3 | ||
|- | |- | ||
| | | 152APOT || 2+1,4 || 1 || 1 | ||
|- | |- | ||
| 154GP10 || 2+2,4 || 2 || | | 152EMEG || 3+2,6 || 2 || 2 | ||
|- | |||
| 152KGD || 2+2,4 || 2 || | |||
|- | |||
| 154ING || 2+2,6 || 2 || | |||
|- | |||
| 154ING2 || 2+2,5 || 2 || | |||
|- | |||
| 154ING3 || 2+2,5 || 2 || | |||
|- | |||
| 154GP10 || 2+2,4 || 2 || | |||
|- | |- | ||
|} | |} | ||
Řádek 60: | Řádek 70: | ||
* dotace předmetů K102 se podle uvedeného návrhu zdvojnásobila (doposud byla 1.5) | * dotace předmetů K102 se podle uvedeného návrhu zdvojnásobila (doposud byla 1.5) | ||
* předmět 102YLF je uveden pouze pro úplnost (volitelné a modulové předměty se nemohou ucházet o dotaci) | * předmět 102YLF je uveden pouze pro úplnost (volitelné a modulové předměty se nemohou ucházet o dotaci) | ||
* u předmětu ''technicka geodézie'' jsou navrženy 3 zdvojené kredity (navrh katedry byl 2), tak aby to bylo v souladu s počtem hodin cvičení |
Verze z 28. 9. 2007, 08:55
- Přítomni
- doc. Krpata, doc. Huml, doc. Pospíšil, prof. Kostlecký, prof. Mervart, prof. Čepek, doc. Kočandrlová, prof. Mikš, doc. Halounová
- Omluveni
- doc. Blažek (zastupoval dr. Skořepa), doc. Procházka (zastupoval dr. Štroner)
- do 5. semestru G bude zařazen předmět Geologie a geomorfologie (2+1); dr. Schroefel předloží k diskusi osnovu předmětu.
- pedagogická rada rozhodla hlasováním (10 pro, 1 proti), že studijní program Geodézie a kartografie bude usilovat o změnu zeměměřického zákona tak, aby bakaláři našeho studijního programu nebyly diskriminováni a nebyla jim upírána možnost ucházet se o úřední oprávnění pro kontrolu měřických prací v katastru nemovitostí.
- byly dohodnuty kvóty pro vypisování počtu bakalářských prací na oboru G
K151 25% + 10% přesah K152 15% + 10% přesah K153 35% + 10% přesah K154 25% + 10% přesah
- kde přesah 10% se počítá z katedrové kvóty.
- vedoucí kateder předloží své požadavky na tzv. zdvojené kredity
- schválen nový volitelný magisterský předmět Microstation ve 3D (0+2. vyučující dr. Štroner)
Návrhy na dotace předmětů vyjádřené zdvojenými kredity
předmět | PCK | G | H |
---|---|---|---|
102FY1 | 2+1,4 | 1 | 1 |
102FY2 | 2+1,3 | 1 | 1 |
102FY3 | 2+1,4 | 1 | |
102YLMF | 2+1,3 | ||
151GD1 | 3+3,6 | 3 | |
151GD2 | 2+3,6 | 3 | |
151GD3 | 3+3,6 | 3 | |
151TGE1 | 3+3,6 | 3 | |
151TGE2 | 2+3,6 | 3 | |
152APOT | 2+1,4 | 1 | 1 |
152EMEG | 3+2,6 | 2 | 2 |
152KGD | 2+2,4 | 2 | |
154ING | 2+2,6 | 2 | |
154ING2 | 2+2,5 | 2 | |
154ING3 | 2+2,5 | 2 | |
154GP10 | 2+2,4 | 2 |
Poznámky:
- v tabulce jsou uvedeny dotace, které znamenají zdvojnásobení pedagogů na cvičeních
- dotace předmetů K102 se podle uvedeného návrhu zdvojnásobila (doposud byla 1.5)
- předmět 102YLF je uveden pouze pro úplnost (volitelné a modulové předměty se nemohou ucházet o dotaci)
- u předmětu technicka geodézie jsou navrženy 3 zdvojené kredity (navrh katedry byl 2), tak aby to bylo v souladu s počtem hodin cvičení