Pedagogická rada - 2007-09-26: Porovnání verzí

Z GeoWikiCZ
(navrhy zdvojenych kreditu za 102, 152 a 154)
Řádek 36: Řádek 36:
|-
|-
| 102FY3  || 2+1,4 || 1 ||  
| 102FY3  || 2+1,4 || 1 ||  
|-
| 102YLMF || 2+1,3 ||   ||  
|-
|-
| 152APOT || 2+1,4 || 1 || 1
| 152APOT || 2+1,4 || 1 || 1
Řádek 57: Řádek 59:
* v tabulce jsou uvedeny dotace, které znamenají zdvojnásobení pedagogů na cvičeních
* v tabulce jsou uvedeny dotace, které znamenají zdvojnásobení pedagogů na cvičeních
* dotace předmetů K102 se podle uvedeného návrhu zdvojnásobila (doposud byla 1.5)
* dotace předmetů K102 se podle uvedeného návrhu zdvojnásobila (doposud byla 1.5)
* předmět 102YLF je uveden pouze pro úplnost (volitelné a modulové předměty se nemohou ucházet o dotaci)

Verze z 27. 9. 2007, 11:11

Přítomni
doc. Krpata, doc. Huml, doc. Pospíšil, prof. Kostlecký, prof. Mervart, prof. Čepek, doc. Kočandrlová, prof. Mikš, doc. Halounová
Omluveni
doc. Blažek (zastupoval dr. Skořepa), doc. Procházka (zastupoval dr. Štroner)
  • do 5. semestru G bude zařazen předmět Geologie a geomorfologie (2+1); dr. Schroefel předloží k diskusi osnovu předmětu.
  • pedagogická rada rozhodla hlasováním (10 pro, 1 proti), že studijní program Geodézie a kartografie bude usilovat o změnu zeměměřického zákona tak, aby bakaláři našeho studijního programu nebyly diskriminováni a nebyla jim upírána možnost ucházet se o úřední oprávnění pro kontrolu měřických prací v katastru nemovitostí.
  • byly dohodnuty kvóty pro vypisování počtu bakalářských prací na oboru G
K151 25% + 10% přesah
K152 15% + 10% přesah
K153 35% + 10% přesah
K154 25% + 10% přesah
kde přesah 10% se počítá z katedrové kvóty.
  • vedoucí kateder předloží své požadavky na tzv. zdvojené kredity
  • schválen nový volitelný magisterský předmět Microstation ve 3D (0+2. vyučující dr. Štroner)

Návrhy na dotace předmětů vyjádřené zdvojenými kredity

předmět PCK G H
102FY1 2+1,4 1 1
102FY2 2+1,3 1 1
102FY3 2+1,4 1  
102YLMF 2+1,3    
152APOT 2+1,4 1 1
152EMEG 3+2,6 2 2
152KGD 2+2,4 2  
154ING 2+2,6 2  
154ING2 2+2,5 2  
154ING3 2+2,5 2  
154GP10 2+2,4 2  

Poznámky:

  • v tabulce jsou uvedeny dotace, které znamenají zdvojnásobení pedagogů na cvičeních
  • dotace předmetů K102 se podle uvedeného návrhu zdvojnásobila (doposud byla 1.5)
  • předmět 102YLF je uveden pouze pro úplnost (volitelné a modulové předměty se nemohou ucházet o dotaci)