155TCVI Teorie chyb a vyrovnávací počet 1: Porovnání verzí
mBez shrnutí editace |
mBez shrnutí editace |
||
Řádek 16: | Řádek 16: | ||
* Pavel Fornůsek <[mailto://pavel.fornusek@fsv.cvut.z pavel.fornusek@fsv.cvut.cz]> | * Pavel Fornůsek <[mailto://pavel.fornusek@fsv.cvut.z pavel.fornusek@fsv.cvut.cz]> | ||
* Hana Friedlová <[mailto://hana.bortelova@fsv.cvut.cz hana.bortelova@fsv.cvut.cz]> | * Hana Friedlová <[mailto://hana.bortelova@fsv.cvut.cz hana.bortelova@fsv.cvut.cz]> | ||
* Zdeněk Lukeš | * Zdeněk Lukeš <[mailto://zdenek.lukes@fsv.cvut.cz zdenek.lukes@fsv.cvut.cz]> (vedoucí cvičení) | ||
==výuka v terénu== | ==výuka v terénu== |
Verze z 29. 9. 2006, 10:47
Anotace
Základy teorie pravděpodobnosti: pravděpodobnost, podmíněná pravděpodobnost, náhodná veličina a náhodný vektor, jednorozměrné a vícerozměrné rozdělení pravděpodobnosti, charakteristiky rozdělení pravděpodobnosti, kovarianční matice.
Přednášky
Přednášky probíhají podle rozvrhu.
Cvičení
Obsah cvičení navazuje na témata přednášek, které dále rozvíjí formou příkladů. Pravidla cvičení jsou popsána v samostatném dokumentu.
Cvičící:
- Pavel Fornůsek <pavel.fornusek@fsv.cvut.cz>
- Hana Friedlová <hana.bortelova@fsv.cvut.cz>
- Zdeněk Lukeš <zdenek.lukes@fsv.cvut.cz> (vedoucí cvičení)
výuka v terénu
- EMGDteren.pdf - Pokyny k výuce v terénu a zadání jednotlivých úloh
Cílem výuky v terénu EMGD je stručné seznámení s elektronickými geodetickými přístroji, které buď suplují klasické geodetické
přístroje v základních geodetických úlohách, nebo umožňují realizaci nových měřických metod. Půjde o následující přístroje:
- elektrooptické dálkoměry
- elektronické teodolity (ET) a universální elektronické teodolity (UET)
- hledače podzemních vedení
- digitální nivelační přístroje
- GNSS přijímače
Obsahem cvičení bude řešení těchto úloh:
- Určení součtové konstanty EOD Wild DI 2000 a DI 5
- Trigonometrická nivelace
- Vyhledání podzemních vedení
- Seznámení s digitálním nivelačním přístrojem Leica NA 3003
- Vytyčení pomocí TCA 2003
- Zaměření fasády
- Globální navigační satelitní systémy
Pro výuku v terénu z EMGD je třeba vytvořit vždy 4 skupiny pro jednotlivé čtyřdenní cykly. Podle následujícího harmonogramu rozdělte skupiny z výuky geodézie vždy na 4 skupiny o maximálně 11 studentech.
- 1. cyklus 10. - 13.5. skupiny číslo 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21
- 2. cyklus 15. - 18.5. skupiny číslo 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14
- 3. cyklus 20. - 23.5. skupiny číslo 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
- Skupiny.pdf - Konečné rozdělení skupin
konzultace
Konzultace kdykoliv po dohodě.
Pavel Tesař <pavel.tesar@fsv.cvut.cz>