155YZPZ Zpracování dat DPZ: Porovnání verzí
| Řádek 26: | Řádek 26: | ||
* [https://docs.google.com/document/d/1-8728Ko5BTzv015jYvAzLMN-up6_jBaNo_4vXGpUNv0/edit?tab=t.0#heading=h.iorzssumwtiy Etapa 3 - Úvod do strojového učení, tvorba klasifikačního modelu] | * [https://docs.google.com/document/d/1-8728Ko5BTzv015jYvAzLMN-up6_jBaNo_4vXGpUNv0/edit?tab=t.0#heading=h.iorzssumwtiy Etapa 3 - Úvod do strojového učení, tvorba klasifikačního modelu] | ||
* [https://docs.google.com/document/d/1KNj1B2smQ7Fiz_AkjcUp_5pqBRU25i2gxyQvbiaEllY/edit?tab=t.0#heading=h.iorzssumwtiy Etapa 4 - Možnosti zlepšování výsledků, tvorba LC výstupů] | * [https://docs.google.com/document/d/1KNj1B2smQ7Fiz_AkjcUp_5pqBRU25i2gxyQvbiaEllY/edit?tab=t.0#heading=h.iorzssumwtiy Etapa 4 - Možnosti zlepšování výsledků, tvorba LC výstupů] | ||
* [https://docs.google.com/document/d/1xEeX4Hfsl2tQiVMIf6xf8H0y0STSBsmTtbRmd8nIpis/edit?tab=t.0#heading=h.iorzssumwtiy Etapa 5 - Postprocessing | * [https://docs.google.com/document/d/1xEeX4Hfsl2tQiVMIf6xf8H0y0STSBsmTtbRmd8nIpis/edit?tab=t.0#heading=h.iorzssumwtiy Etapa 5 - Postprocessing] | ||
== Podmínka udělení zápočtu == | == Podmínka udělení zápočtu == | ||
Odprezentování postupu a dosažených výsledků v rámci vlastního zpracování dat. Odevzdání požadovaných výstupů. | Odprezentování postupu a dosažených výsledků v rámci vlastního zpracování dat. Odevzdání požadovaných výstupů. | ||
Verze z 27. 2. 2025, 12:20
Základní údaje o předmětu
- Aktuální a kompletní informace jsou na této stránce
- Kód předmětu: 155YZPZ
- Garant předmětu:
prof. Ing. Lena Halounová, CSc.
- Přednášející:
prof. Ing. Lena Halounová, CSc.
- Rozsah: 2+2
- Počet kreditů: 5
- Ukončení: z, zk
Akademický rok 2024-2025
Přednášky probíhají každý ??? od ??? do ??? v přednáškové místnosti ???
Cvičení probíhají každé ??? od ??? do ??? v učebně ???
Cvičení
Vyučující: Ing. Tomáš Bouček (tomas.boucek -et- fsv.cvut.cz)
Předmět je koncipován jako semestrální projekt, který se postupně zpracovává na jednotlivých cvičeních. Projekt je rozdělen do několika na sebe navazujících etap. Studenti mají možnost si zvolit, zdali chtějí jednotlivé etapy zpracovávat na cvičeních (postupný výklad) nebo samostatně (výklad celé etapy v rámci jednoho cvičení). Ke zpracování je využíváno softwaru QGIS a programovacího jazyka Python. Python část nicméně není pojata jako výuka programování, pouze se využívá existujících nástrojů pro práci s daty DPZ.
- Harmonogram a náplň jednotlivých etap
- Etapa 1 - Sběr dat
- Zprovoznění knihovny GDAL ve Windows
- Etapa 2 - Příprava dat
- Etapa 3 - Úvod do strojového učení, tvorba klasifikačního modelu
- Etapa 4 - Možnosti zlepšování výsledků, tvorba LC výstupů
- Etapa 5 - Postprocessing
Podmínka udělení zápočtu
Odprezentování postupu a dosažených výsledků v rámci vlastního zpracování dat. Odevzdání požadovaných výstupů.