155YDPD: Porovnání verzí
Bez shrnutí editace |
Přidání popisu předmětu značka: editace z Vizuálního editoru |
||
(Nejsou zobrazeny 2 mezilehlé verze od jednoho dalšího uživatele.) | |||
Řádek 1: | Řádek 1: | ||
== Základní údaje o předmětu== | == Základní údaje o předmětu== | ||
* '''Aktuální a kompletní informace jsou | * '''Aktuální a kompletní informace jsou na KOSu.''' | ||
* Kód předmětu: 155YDPD | * Kód předmětu: 155YDPD | ||
* Garant předmětu: | * Garant předmětu: {{Lidé| prof. Ing. Jiří Cajthaml, Ph.D.}} | ||
* Přednášející: | * Přednášející: {{Lidé|Ing. David Zahradník}} | ||
* Rozsah: 2+2 | * Rozsah: 2+2 | ||
* Počet kreditů: 5 | * Počet kreditů: 5 | ||
* Ukončení: z, zk | * Ukončení: z, zk | ||
'''Anotace''' | |||
Tento předmět se zaměřuje na digitální modelování historického města a následnou prezentaci výsledků na webu. Studenti se seznámí s různými nástroji a technikami používanými v oblasti digitálního modelování a prostorové vizualizace. Hlavním cílem je vytvořit historický model města pomocí programu Blender a následně ho prezentovat na webové stránce. | |||
'''Osnova předmětu''' | |||
1. Organizace, rozdělení prostorových dat + formáty | |||
2. Úvod do Blenderu | |||
3. Úvod do html, distribuce rastrových + vektorových dat | |||
4. Blender - textury, UV mapy, materiály | |||
5. Zobrazením modelů na webu - three,js, babylon,js, Sketchfab, Nira.App, Cesium | |||
6. Zobrazení mračna na webu - Potree | |||
7. Úprava fotogrammetrických modelů v Blenderu | |||
8. Blender - tvorba procedurálních textur | |||
9. Blender - Geometry nodes | |||
10. Virtuální prohlídky, úprava fotek | |||
11. AI v modelování | |||
12. CloudCompare - prostorové analýzy | |||
13. Pokročilejší tvorba webu - React (pouze ukázka) |
Aktuální verze z 27. 8. 2024, 17:50
Základní údaje o předmětu
- Aktuální a kompletní informace jsou na KOSu.
- Kód předmětu: 155YDPD
- Garant předmětu:
prof. Ing. Jiří Cajthaml, Ph.D.
- Přednášející:
- Rozsah: 2+2
- Počet kreditů: 5
- Ukončení: z, zk
Anotace
Tento předmět se zaměřuje na digitální modelování historického města a následnou prezentaci výsledků na webu. Studenti se seznámí s různými nástroji a technikami používanými v oblasti digitálního modelování a prostorové vizualizace. Hlavním cílem je vytvořit historický model města pomocí programu Blender a následně ho prezentovat na webové stránce.
Osnova předmětu
1. Organizace, rozdělení prostorových dat + formáty
2. Úvod do Blenderu
3. Úvod do html, distribuce rastrových + vektorových dat
4. Blender - textury, UV mapy, materiály
5. Zobrazením modelů na webu - three,js, babylon,js, Sketchfab, Nira.App, Cesium
6. Zobrazení mračna na webu - Potree
7. Úprava fotogrammetrických modelů v Blenderu
8. Blender - tvorba procedurálních textur
9. Blender - Geometry nodes
10. Virtuální prohlídky, úprava fotek
11. AI v modelování
12. CloudCompare - prostorové analýzy
13. Pokročilejší tvorba webu - React (pouze ukázka)