Zdvojené kredity: Porovnání verzí
Bez shrnutí editace |
|||
Řádek 3: | Řádek 3: | ||
== Obor [[Geodézie a kartografie]] == | == Obor [[Geodézie a kartografie]] == | ||
{| border="1" | |||
!colspan="5"| bakaláři | |||
|- | |||
!semestr || ||předmět || rozsah || upraveno | |||
|- | |||
| 1 ||151GDE1 ||Geodézie 1 ||align="center"| 3+3 ||align="center"| 2.5 | |||
|- | |||
| 1 ||152APOT ||Aplikovaná optika ||align="center"| 2+1 ||align="center"| 2 | |||
|- | |||
|2 ||102FY1 ||Fyzika 1 ||align="center"| 2+1 ||align="center"| 0.5 | |||
|- | |||
|2 ||151GDE2 ||Geodézie 2 ||align="center"| 2+3 ||align="center"| 2.5 | |||
|- | |||
|3 ||102FY2 ||Fyzika 2 ||align="center"| 2+1 ||align="center"| 1 | |||
|- | |||
|3 ||151GDE3 ||Geodézie 3 ||align="center"| 3+3 ||align="center"| 2.5 | |||
|- | |||
|3 ||153IN2F ||Informatika 2 ||align="center"| 1+2 ||align="center"| 2 | |||
|- | |||
|4 ||152EMEG ||Elektronické metotody v geodézii||align="center"| 3+2 ||align="center"| 2 | |||
|- | |||
|7 ||154 ||Inženýrská geodézie||align="center"| 3+2 ||align="center"| 2 | |||
|- | |||
|8 || || colspan="3" | nejsou zdvojené kredity | |||
|- | |||
!colspan="5"| magistři | |||
|- | |||
|1 || ||??? ||align="center"| ??? ||align="center"| 2 | |||
|- | |||
|2 || ||??? ||align="center"| ??? ||align="center"| 2 | |||
|- | |||
|3 || ||Diplomový seminář ||align="center"| ??? ||align="center"| 9 | |||
|- | |||
|} | |||
{| border="1" | {| border="1" | ||
Řádek 13: | Řádek 49: | ||
| 1 ||K152APOT ||Aplikovaná optika ||align="center"| 2+1 ||align="center"| 2 | | 1 ||K152APOT ||Aplikovaná optika ||align="center"| 2+1 ||align="center"| 2 | ||
|- | |- | ||
|2 || | |2 ||K102FY1 ||Fyzika 1 ||align="center"| 2+1 ||align="center"| 0.5 | ||
|- | |- | ||
|2 ||K151GDE2 ||Geodézie 2 ||align="center"| 2+3 ||align="center"| 2.5 | |2 ||K151GDE2 ||Geodézie 2 ||align="center"| 2+3 ||align="center"| 2.5 | ||
Řádek 36: | Řádek 72: | ||
|- | |- | ||
|} | |} | ||
<br/> | |||
== Obor [[Geoinformatika]] == | == Obor [[Geoinformatika]] == |
Verze z 12. 1. 2006, 12:25
Zdvojené kredity jsou nástrojem, který má zohlednit náročnost výuky vybraných předmětů. Sočet zdvojených kreditů je 30 za celý obor (tj. bakaláři a magistři dohromady).
Obor Geodézie a kartografie
bakaláři | ||||
---|---|---|---|---|
semestr | předmět | rozsah | upraveno | |
1 | 151GDE1 | Geodézie 1 | 3+3 | 2.5 |
1 | 152APOT | Aplikovaná optika | 2+1 | 2 |
2 | 102FY1 | Fyzika 1 | 2+1 | 0.5 |
2 | 151GDE2 | Geodézie 2 | 2+3 | 2.5 |
3 | 102FY2 | Fyzika 2 | 2+1 | 1 |
3 | 151GDE3 | Geodézie 3 | 3+3 | 2.5 |
3 | 153IN2F | Informatika 2 | 1+2 | 2 |
4 | 152EMEG | Elektronické metotody v geodézii | 3+2 | 2 |
7 | 154 | Inženýrská geodézie | 3+2 | 2 |
8 | nejsou zdvojené kredity | |||
magistři | ||||
1 | ??? | ??? | 2 | |
2 | ??? | ??? | 2 | |
3 | Diplomový seminář | ??? | 9 |
dobíhající magisterský program Geodézie a kartografie | ||||
---|---|---|---|---|
semestr | předmět | rozsah | upraveno | |
1 | K151GDE1 | Geodézie 1 | 3+3 | 2.5 |
1 | K152APOT | Aplikovaná optika | 2+1 | 2 |
2 | K102FY1 | Fyzika 1 | 2+1 | 0.5 |
2 | K151GDE2 | Geodézie 2 | 2+3 | 2.5 |
3 | K102FY2 | Fyzika 2 | 2+1 | 1 |
3 | K151GDE3 | Geodézie 3 | 3+3 | 2.5 |
3 | K153INF2 | Informatika 2 | 1+2 | 2 |
4 | K152EMEG | Elektronické metotody v geodézii | 3+2 | 2 |
7 | K154IG10 | Inženýrská geodézie | 3+2 | 2 |
8 | nejsou zdvojené kredity | |||
9 | K153KR10 | Kartografický a polygrafická reprodukce 10 | 2+2 | 2 |
9 | K154GP10 | Geodézie v podzemních prostorách 10 | 2+2 | 2 |
10 | K150DS10 | Diplomový seminář | 0+14 | 9 |
Obor Geoinformatika
bakalářská práce | : | 10 kreditů |
magisterská práce | : | 20 kreditů |